Wiedza
Wiedza workplace dopasowana do Twoich potrzeb
Rozumiejąc Twoje potrzeby, dzielimy się inspiracjami i dobrymi praktykami ze świata workplace, które łatwo wdrożysz w swojej organizacji. Na naszym blogu zawsze znajdziesz aktualne treści, podzielone na pięć kategorii: Podstawy workplace, Trendy, Inspiracje, Case studies oraz Usługi. Dołącz do społeczności stałych czytelników i przekaż wiedzę dalej!
WYSZUKAJ
Ostatnie
Nowa rola managera w hybrydowej rzeczywistości
Rola managera zespołu hybrydowego różni się od zarządzania zespołem, który codziennie spotykał się w biurze. Wymaga ona wielu nowych kompetencji i umiejętności, a brak odpowiedniego wsparcia, wiedzy i możliwości wymiany doświadczeń może negatywnie wpłynąć zarówno na wydajność i samopoczucie pracowników, jak i skuteczność managera czy realizację celów firmy. W toku współpracy z organizacjami, które wprowadziły hybrydę, wyróżniliśmy cztery obszary, na które kadra managerska powinna zwrócić szczególną uwagę, by efektywnie zarządzać zespołem hybrydowym. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
Strategia miejsca pracy. Dlaczego warto oprzeć o nią nowe biuro?
Planowanie nowego biura firmy to spore przedsięwzięcie, w szczególności, że zazwyczaj wiąże się z prognozowaniem najbliższych 5 lat działalności oraz niemałym kosztem. Różnorodne decyzje wpływają na projekt nowej przestrzeni biurowej, w której organizacja będzie pracować przez kolejne lata. Warto podjąć je we współpracy z ekspertami, w oparciu o obiektywne dane i wiedzę branżową. Strategia miejsca pracy to „plan”, który określa, jak stworzyć biuro w optymalny sposób, dopasowując je do celów biznesowych, kultury organizacyjnej, stylu pracy i potrzeb pracowników. Jak jednak go przygotować? Od czego zacząć? Zapraszam po garść inspiracji!
Dlaczego workplace to nie tylko biuro?
Wielu osobom „workplace” kojarzy się głównie z pewną znaną platformą do komunikacji zespołowej albo po prostu z biurem jako miejscem pracy. Co niektórzy dodają do tego skojarzenia jeszcze zasady BHP lub optymalny sposób umieszczenia biurek w przestrzeni. I choć to wszystko oczywiście jest prawdą, to jedynie wierzchołek góry, o czym wiele firm przekonało się dopiero podczas pandemii. Czym ten workplace właściwie jest? Jak stworzyć biuro, które wspiera codzienną pracę? I w jaki sposób Workplace Advisory może w tym pomóc? Zapraszam do lektury!
Nowe biuro, czyli zmiana, którą należy zarządzić
Projekt nowego biura to szereg zadań. Poza zarządzeniem nim od strony technicznej, należy także zaopiekować się ludźmi i wesprzeć ich w procesie zmiany. Działania w ramach Workplace Change Management to przygotowanie pracowników i łagodne przeprowadzenie ich z obecnego do nowego środowiska pracy. Jak stworzyć skuteczny program zarządzania zmianą miejsca pracy? Dlaczego od właściwego zarządzenia zmianą zależy sukces całego projektu nowego biura? Czy warto skorzystać z zewnętrznej usługi Workplace Change Management? Warto przeczytać!