O nas

KIM JESTEŚMY?

Więcej niż tylko workplace konsultanci

Jesteśmy niezależną firmą doradczą, specjalizującą się w obszarze workplace. Nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych i kompetentnych ekspertów, posiadających długoletnie doświadczenie rynkowe. Workplace Team to trenerzy, analitycy, facylitatorzy i osoby zarządzające zmianą. Choć każdy z nas jest inny, mamy wspólną misję – tworzenie takich przestrzeni pracy, w których każdy człowiek, niezależnie od stanowiska, może pracować w rozwijających i dopasowanych do potrzeb warunkach.

workplace-partners-anna-dziadkowiec-ewelina-solecka-andrzej-butra
JAK PRACUJEMY?

Your Workplace Team

Na czas trwania projektu stajemy się Twoim wewnętrznym zespołem workplace. Współpracujemy z grupą projektową, stawiamy czoła wyzwaniom i razem pokonujemy wszelkie przeszkody. Dzięki blisko dziesięcioletniemu doświadczeniu branżowemu dysponujemy unikalnym zestawem umiejętności z obszaru workplace, które doskonale uzupełniają mocne strony Twojego zespołu. Poznaj wartości, którymi kierujemy się w naszej pracy!

ikony_proj2-09

Wiedza

Cenimy wiedzę i merytoryczne podejście do pracy. By móc podążać, a czasem nawet wyprzedzać rzeczywistość, stawiamy na rozwój własny oraz rozwój naszej firmy.

ikony_proj2-10

Empatia

Człowiek i jego potrzeby są zawsze w centrum naszej uwagi. Jesteśmy wrażliwi na głosy, które do nas docierają i staramy się właściwie na nie odpowiadać.

ikony_proj2-11

Partnerstwo

Równorzędność w relacji z naszymi klientami, partnerami i współpracownikami sprawia, że możemy wspólnie tworzyć nowe rozwiązania. Różnorodne doświadczenie to coś, z czego lubimy czerpać!

ikony_proj2-12

Elastyczność

Będąc otwartym na pojawiające się zmiany, szukamy najlepszej drogi do wybranego celu. W codziennej pracy daje nam to swobodę w realizacji indywidualnych potrzeb i pomysłów.

POZNAJMY SIĘ!
anna-dziadkowiec-workplace-partner-chief-wellbeing-officer

Anna Dziadkowiec

Socjolog, badacz, konsultant i Chief Wellbeing Officer


W swojej pracy skupia się na człowieku, od lat badając, jak funkcjonuje w środowisku pracy. Wykorzystuje tę wiedzę, pomagając firmom tworzyć biura dopasowane do potrzeb pracowników i strategii biznesowej firmy (Workplace Strategy). Entuzjastka wellbeingowego podejścia do miejsca i kultury pracy, które popularyzuje w raportach i artykułach branżowych, na konferencjach, podczas szkoleń i webinarów. Wspiera organizacje w efektywnym zarządzaniu przestrzenią pracy z uwzględnieniem potrzeb pracowników (Workplace & Wellbeing Consulting).

Anna Dziadkowiec

Socjolog, badacz, konsultant i Chief Wellbeing Officer


W swojej pracy skupia się na człowieku, od lat badając, jak funkcjonuje w środowisku pracy. Wykorzystuje tę wiedzę, pomagając firmom tworzyć biura dopasowane do potrzeb pracowników i strategii biznesowej firmy (Workplace Strategy). Entuzjastka wellbeingowego podejścia do miejsca i kultury pracy, które popularyzuje w raportach i artykułach branżowych, na konferencjach, podczas szkoleń i webinarów. Wspiera organizacje w efektywnym zarządzaniu przestrzenią pracy z uwzględnieniem potrzeb pracowników (Workplace & Wellbeing Consulting).

andrzej-butra-workplace-change-manager

Andrzej Butra

Trener, doradca biznesu, coach i mentor



W swojej karierze tworzył, prowadził oraz szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta. Występował na konferencjach ELT, wspierał rynek kwalifikacji zawodowych w Europie Środkowo-Wschodniej oraz doradzał firmom. Teraz, korzystając z ponad 20- letniego doświadczenia w obszarze zarządzania biznesem oraz licznych narzędzi (np.: Harrison Assessment), wspiera innych w pokonywaniu wyzwań, budowaniu zespołów hybrydowych i wykorzystywaniu przestrzeni biurowej w zarządzaniu (Workplace Change Management). Jest aktywnym trenerem, coachem i mówcą (Workplace Training & Inspiration).

Andrzej Butra

Trener, doradca biznesu, coach i mentor


W swojej karierze tworzył, prowadził oraz szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta; występował na konferencjach ELT; wspierał rynek kwalifikacji zawodowych w Europie Środkowo- Wschodniej oraz doradzał firmom. Teraz korzystając z ponad 20- letniego doświadczenia w obszarze zarządzania biznesem oraz licznych narzędzi (np: Harrison Assessment), wspiera innych w pokonywaniu wyzwań, budowaniu zespołów hybrydowych i wykorzystywaniu przestrzeni biurowej w zarządzaniu (Workplace Change Management). Jest aktywnym trenerem, coachem, mówcą (Workplace Training & Inspiration).

ewelina-solecka-workplace-strategy

Ewelina Solecka

Psycholog, konsultant, badacz, facylitator i trener


Od lat oddziałuje na życie ludzi, poprawiając ich warunki pracy. Analizuje nowoczesne rozwiązania biurowe oraz sposoby organizowania przestrzeni pracy z uwzględnieniem psychologicznych koncepcji. Wspiera organizacje w procesie aranżacji przestrzeni biurowej (Workplace Strategy) oraz w zarządzaniu ryzykiem i emocjami w projekcie (Workplace Change Management). Popularyzuje obszar workplace na konferencjach, w prasie branżowej oraz prowadząc wewnętrzne szkolenia i wykłady dla firm (Workplace Training & Inspiration).

Ewelina Solecka

Psycholog, konsultant, badacz, facylitator i trener


Od lat oddziałuje na życie ludzi, poprawiając ich warunki pracy. Analizuje nowoczesne rozwiązania biurowe oraz sposoby organizowania przestrzeni pracy z uwzględnieniem psychologicznych koncepcji. Wspiera organizacje w procesie aranżacji przestrzeni biurowej (Workplace Strategy) oraz w zarządzaniu ryzykiem i emocjami w projekcie (Workplace Change Management). Popularyzuje obszar workplace na konferencjach, w prasie branżowej oraz prowadząc wewnętrzne szkolenia i wykłady dla firm (Workplace Training & Inspiration).