SZKOLENIE OTWARTE

Biuro jako narzędzie
managera zespołu hybrydowego

    Prowadzący:

Jaka jest funkcja biura w modelu pracy hybrydowej? Czy może być ono narzędziem optymalizującym pracę zespołu hybrydowego? Jak skutecznie je wykorzystać? Zapraszamy na szkolenie otwarte, podczas którego dowiesz się, jak zarządzać pracą zespołu hybrydowego w sposób intencjonalny, czerpiąc benefity z możliwości, które daje biuro!

Prowadzący:

Ewelina_S_700

Ewelina Solecka,
Workplace Team

Andrzej-Butra-podstawy-skutecznej-komunikacji-w-zespole-hybrydowym

Andrzej Butra,
Workplace Team

O SZKOLENIU

Praca hybrydowa stała się obecnie najbardziej powszechnym modelem pracy. Asynchroniczność i rozproszenie zmieniły specyfikę pracy zespołów, wpływając negatywnie na ich spójność, budowanie więzi, wymianę informacji oraz bycie częścią większej całości, czyli firmy.

Podczas szkolenia przeanalizujemy rolę biura w pracy hybrydowej, różne funkcje biur hybrydowych oraz wpływ wspólnej pracy w biurze na funkcjonowanie zespołów.

icon_calendar

20.04. (czwartek)

icon_clock

10:00-14:00

icon_money

399 zł netto

DO KOGO SKIEROWANE JEST TO SZKOLENIE?

Szkolenie jest kierowane do dyrektorów HR, HRBP, liderów, managerów, kierowników, którzy zarządzają zespołami hybrydowymi i chcą w swojej pracy skuteczniej wykorzystać przestrzeń biurową.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ W NIM UDZIAŁ?

Dzięki szkoleniu:

  • zgłębisz i przedyskutujesz z innymi uczestnikami dobre praktyki w zakresie efektywnej pracy hybrydowego zespołu,
  • dowiesz się, jakie są funkcje hybrydowego biura,
  • zrozumiesz istotę przestrzeni biurowej w funkcjonowaniu zespołu,
  • poznasz sposoby skutecznego wykorzystania biura w pracy managera,
  • otrzymasz narzędzia do określenia i zakomunikowania roli biura w pracy zespołu

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma prezentację ze szkolenia oraz imienny certyfikat uczestnictwa.

  1. Wprowadzenie.

  2. Efektywna praca w hybrydowej rzeczywistości.
    • Hybrydowa rzeczywistość – blaski i cienie z perspektywy managera.
    • Efektywność wykonywanych zadań w zespole.
    • Wspólny rytm – rutyny i rytuały w pracy hybrydowej.
    • Kultura przynależności.

  3. Biuro – jak je wykorzystać w zarządzaniu zespołem?
    • Rola biura w rytuałach i pracy rozproszonej, asynchronicznej.
    • Funkcje hybrydowych biur – case studies.
    • Funkcja biura w życiu zespołu hybrydowego.
    • Intencjonalne planowanie pracy w biurze.
    • Gniazdo zespołu – czy jest Wam potrzebne i jak je stworzyć?

  4. Praca zespołu z wykorzystaniem biura. Jak skutecznie zacząć i na co zwrócić uwagę?
    • Komunikacja zmiany przy użyciu modelu 4-mat.
    • Kontrakt i karta pracy zespołu.
    • Dobre praktyki.
    • Utrzymanie zmiany nawyków. 3 elementy intencjonalnego planowania.

  5. Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A) – 20 min.
O PROWADZĄCYCH
andrzej-butra-workplace-change-manager

Andrzej Butra
Trener, doradca biznesu, coach i mentor

W swojej karierze tworzył, prowadził oraz szkolił zespoły sprzedażowe i zespoły obsługi klienta, występował na konferencjach ELT, wspierał rynek kwalifikacji zawodowych w Europie Środkowo Wschodniej oraz doradzał małym i średnim przedsiębiorstwom. W jego portfolio szkoleniowym znajdują się takie firmy jak: Cambridge University Press, Oxford University Press, UPC, Rohde&Grahl, Jacobs, TE Connectivity i Lufthansa. Teraz, korzystając z własnego doświadczenia oraz licznych narzędzi (np: Harrison Assessment), wspiera innych menadżerów w pokonywaniu wyzwań, budowaniu zespołów hybrydowych i wykorzystywaniu przestrzeni biurowej w zarządzaniu. Jest aktywnym trenerem, coachem, mówcą.

ewelina-solecka-workplace-strategy

Ewelina Solecka
Psycholog, konsultant, badacz, facylitator i trener


Od lat oddziałuje na życie ludzi, poprawiając ich warunki pracy. Analizuje nowoczesne rozwiązania biurowe oraz sposoby organizowania przestrzeni pracy z uwzględnieniem psychologicznych koncepcji. Wspiera organizacje w procesie aranżacji przestrzeni biurowej (Workplace Strategy) oraz w zarządzaniu zmianą i ryzykiem w projekcie. Popularyzuje obszar workplace na konferencjach (wystąpienia m.in. na Administrative Directors Summit, 4 design days, Lubelski Wzór, Forum Nieruchomości, Hr na śniadanie, Akademia Najemcy), w prasie branżowej (publikacje m.in. w Personel Plus, Personel i Zarządzanie, My Company Polska, Facility Manager) oraz prowadząc szkolenia i wykłady.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
  1. Zgłoszenia uczestników przyjmujemy poprzez wysłanie poprawnie wypełnionego formularza rejestracyjnego (wszystkie wymagane rubryki) najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego oznacza akceptację obowiązku zapłaty za szkolenie.
  2. Prosimy o podanie w formularzu zgłoszeniowym służbowego adresu e-mail.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń, w szczególności odrzucania zgłoszeń kierowanych przez jednostki prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
  4. Cena szkolenia (netto) zostanie powiększona o należny podatek VAT na przesłanej fakturze proforma, którą należy opłacić w terminie 3 dni.  
  5. Ostateczne potwierdzenie udziału wraz z linkiem do platformy zostanie wysłane najpóźniej 2 dni przed datą spotkania.
  6. Biorąc udział w szkoleniu, Uczestnik rezerwuje sobie na nie odpowiedni czas w kalendarzu, aby być aktywnym i widocznym uczestnikiem wydarzenia.
  7. Uczestnik może korzystać z otrzymanych od Organizatora materiałów dydaktycznych wyłącznie na własne potrzeby edukacyjne.